zondag 14 december 2014

Uitnodiging voor de bundelpresentatie

Ik nodig je van harte uit om naar de bundelpresentatie te komen van mijn dichtbundel "Pure Poëzie". Op het programma staan wat korte voordrachten uit eigen werk van collega-dichters en uiteraard zal ik zelf ook uit mijn bundel voordragen. Tevens zullen wij kunnen genieten van de muzikale omlijsting van Rob de Raad.
Wil je mij op je tafel hebben liggen of in je boekenkast hebben staan, met daarin natuurlijk een persoonlijke boodschap voor jou, dan ben je van harte welkom. Ook als klein kerstgeschenkje een leuk gebaar: mijn bundel is zelfs geschikt voor hen die niet van poëzie houden.
Ik reken op je.

vrijdagavond 19 december 19:30u
Bibliotheek Eemland: het Eemhuis
Eemplein 71 - Amersfoort
033-4631914

Hartelijke groet,
Mattie Goedegebuur

PS: als je verhinderd bent dan kun je via Uitgeverij Heimdall of bij bol.com een exemplaar bestellen.

linken:
www.bibliotheekeemland.nl/ (Agenda)
www.uitgeverij-heimdall.nl/event/pure-poezie/
www.facebook.com/events/1387711634855443/?pnref=story
www.matcatgo.blogspot.nl

beluisteren:
17 dec: RTW(addinxveen) via internet te beluisteren op uitzending gemist woensdag 17 december om 19:00-20:00u het programma Ras De Week Door. http://www.rtw.nl/index.php/rtw-fm-uitzending-gemist/

25 dec & 26 dec.21:00-22:00u omroep centraal, radio Gemert FM 91,1 of via internet
http://www.streamingthe.net/Omroep-Centraal-FM-91.1-94.4-Mhz-Gemert-Bakel/p/11820
 (click op 'Listen Now' ik lees 3 gedichten voor)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten