woensdag 26 november 2014

Vertrokken gasten (85 x read)


broeders hoeder
treur in alle leden
buidelzakkenthuis
het mankeert mij aan hen
die gelieerd aan een exoot
in omgekeerde warmte huizen
zij zijn bloedschoon
en kussen wangen liefdevol

afstammeling
kommer in mijn ooghoeken
orientaalse ster
hij ontbreekt mij deerlijk
die in het land van de rijzende
gespleten blik en beleid
aan spraakverwarring doet
en arriveert per emailchat

voorvader
spijt van afwezigheid
doch crypte vullend
het schort mij aan hem
die onder droge zoden
verborgen aandacht geeft
liefde reikt oneindig
wordt ongezien verspreid

uitverkorene
smart middendoor gehakt
eeuwige vlam
hij die mijn hart kraakt
die half gekluisterd
aan lijf en wijf
doolt als verloren ziel
reist vluchtig helder blikkend

©MG20140703BSP


gered van mindz.com












Geen opmerkingen:

Een reactie posten