woensdag 26 november 2014

Bewust-zijn (404 x read)

Als jij in elk getik
mijn voetstap hoort

als jij in elke menigte
naar mijn aanwezigheid speurt

als jij tussen alle hoofden
het mijne ontwaart

als jij bij elke paardenstaart
mij huppelen ziet

als jij onder iedere hoed
mijn hoofd vermoed

als jij in elke grijze auto
mij verwacht

als jij bij elke deurbel
opspringt met hoop

als jij bij elke bloeiende roos
mijn geur ruikt

als je bij elke buik die je ziet
mijn zachtheid voelt

als je bij elk TV-programma
mijn mening kent

als je bij elke boodschap
mij klank dicteert

als je neerkijkt in je borstzakje
waar ik huis tegen je hart

als je mijn opgeslagen beelden
regelmatig beschouwt

als je bij elk uitstapje
mij naast je weet

als jij in jouw geest
met mij gesprekken voert

als jij elke nacht
mij in jouw armen neemt

als jij bij elk steentje
mijn liefde voelt

als je op jouw verjaardag
mij zo vreselijk mist

Zolang ik in jouw geest, jouw hart, 
jouw ziel, jouw leven huis
zolang werkt stilte als vergrootglas!


gered van mindz.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten