dinsdag 25 november 2014

Levend Begraven (98 x read)

Mijn ogen staren nietsziend
mijn tranen verdrogen op mijn gezicht
mijn oren horen geen geluid
mijn glimlach versteent op mijn wangen
mijn mond vindt geen klanken
mijn adem stokt in mijn keel
mijn lippen verleppen ongekust
mijn geluk verstilt in mijn hart
mijn stilte verscheurt mijn verlangen

mijn liefde blijft levend begraven maar
mijn begraven liefde blijft levend als

mijn ogen tot spleetjes oneindig kijken
mijn tranen gemis verraden
mijn oren jouw fluisterstem opvangen
mijn glimlach geduld etaleert
mijn mond stil trouw bezingt
mijn adem wolkjes liefde blaast
mijn lippen jouw naam murmelen
mijn geluk in jouw hart schuilt
mijn stilte jouw herstel begeert

mijn liefde jou levendig welkom heet




Opslag van Mindz.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten