zaterdag 4 april 2015

Wodans krieken

je frequent werkoverleg
in onbelegen kante kleer
onderbreken we met
een decent kusje
op glanzende bol
'Oh, kijk daar vliegt een vogel'

inventieve afleiding
doen hun ogen een
koekoeksvlucht volgen
en jij mijn lief, jij ontvangt
geheime kussen
kusss..XXX...smak...zoen

zodat jij mijn wilde blik
kunt temmen
ik uit je hand eet en
met 1 vinger ben te lijmen
je mond vangt mijn tepel
'niet praten met volle mond'

ingetogen wild bewonder je
bilzachte rondingen
rozeblaadjeskleuren
completeren aan uiteindes
schemernaakt aanbeden
#geil gekluisterd aan een beeld#

jij laaft je op afstand
aan mijn warme batterij
ik ben jouw geheime wapen
vingerdompelend
bestuur jij mij radiografisch
uren - maanden - dagen - nachten

tegelijk tongzoenen
zynchroon zuchten
simultaan strelen
gelijktijdig genieten
liefhebbend lepelen
onze verdeelsleutel


©MG20150325BS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten