maandag 6 april 2015

Dipje

kom schat, kom en laat mij je
koesteren tegen mijn borst
voel hoe mijn hart voor je klopt
sla jouw armen om mij heen
zodat ik voel dat jij leeft

waar ik ook ga, ik beoordeel
alles met jou in mijn hoofd
jouw plezier, jouw mogelijkheden
jouw woorden voor mij
tonen gelijkgestemdheid

ik kus jouw tranen weg
en zie door waterlanders
jouw glimlach doorbreken
terwijl jij liefdevol
mijn tranen oplikt

als het je zou helpen
een boeket sterren te snuiven
dan zou ik ze voor je plukken
zoals jij voor mij de zon
van haar stralen berooft


©MG20150403BS

2 opmerkingen:

  1. Ik overdenk nog steeds hoe ik die laatste twee zinnen moet interpreteren (zoals jij voor mij de zon van haar stralen berooft).
    Is dat sarcastisch bedoeld (hij pakte de stralen lekker net voor je neus weg) of juist ten goede van jou??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ten goede van mij, als hij kon zou hij de zonnestralen aan mij geven....

      Verwijderen