dinsdag 20 oktober 2015

Whereabouts

verkeerd begrepen?
of teveel gewenst?
mijn voet zakt
op het gaspedaal
om sneller bij jou
te kunnen zijn
mijn hart stijgt
vliegt je tegemoet

ik speur en tuur
jij bent er niet
in verste verten
noch velden
te bekennen
ik wacht en kleum
om onverrichter zake
huiswaarts te keren

ik mag niet huilen
er was geen afspraak
alleen een vermoeden
door jouw berichtgeving
over jouw activiteit
ik voel me een stalker
vernederd
door mijn verlangen
tot nabijheid

©MG20151020BS



2 opmerkingen:


  1. Het is ons (begrijpelijk) verlangen dat ons aanzet tot bepaalde (en meestal nodeloze) daden. Waarna de teleurstelling des te groter is.
    Toch?
    Lieve genegen groet en heel prettige woensdag,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor je reactie.
    ja, eigen verwachtingen kleuren onze toekomst

    BeantwoordenVerwijderen