zondag 25 oktober 2015

met elke ademteug

Jouw geur komt vrij
als ik jouw trui zacht
tegen mijn gezicht duw

mijn huid staat op scherp
ervaart jouw warmte
door tijd en afstand

in mijn oren hoor ik
jouw geliefde stem
als zachte fluistering

als ik mijn ogen sluit
zie ik jou met elke porie
in mijn ziel gegroefd

jouw tong plagend
langs mijn lippen
ik proef je nog

zintuigen werken tijdens
bewustzijn, maar jou registreer
ik in elke vorm van zijn

jij bent als de wind
die woorden van liefde
met zich meedraagt

ik herken je in de mist
die mijn huid afkoelt
mij mild hydrateert

jij bent in het aroma
van pas gemaaid gras
de geur van geluk

ik zie je in elke wolk
in elke boom
in elk gerimpeld gezicht

ik proef jouw
treurige tranen
die mijn hart raken


©MG20151025BS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten