donderdag 31 december 2015

Eenheid

onophoudelijk ziet mijn ziel uit naar zijn verloren helft
als mijn spiegelbeeld ben jij de andere kant van mezelf
mijn complement, voltooiing van mijn vrouwzijn

ik herinner me jou uit de eeuwigheid
jij ontwaakt door de vurigheid van mijn liefde
wij wijzen elkaar de weg naar ons hart

in mijn liefdevolle herkenning breek jij open
ik erken en bevestig jouw mannelijke kracht
binnen in jou zit jouw volmaakte zelf verborgen

ik wil samensmelten met mijn ware wederhelft
oprechte gelijkheid in onze ziel is onze oorsprong
in mij zit de kiem van jou en mijn basis ligt in jou

als ik me aan jou toevertrouw bind ik mezelf
aan complete aanvaarding door onvoorwaardelijke liefde
in liefde ontstijgen wij tot onbeschrijflijke harmonie

door de wederzijdse herkenning kom ik thuis bij jou
en jij bij mij, mijn lief, mijn tweelingziel
samen ervaren wij oergelukzaligheid


©MG20151221Bs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten