vrijdag 11 september 2015

Kantje Boord

zonder mij
geniet jij van
nabegrafennissenpret
met reünisten
van dezelfde stam
over in hun moederland

dagenlang vier je
afterfuneralgeneugten
in tegenspraak met
jouw zorgvuldige bezoeken
aan je terminale vriend
zijn eindigheid corrodeert je

het uitgaan kan niet op
nu onderweg
boemelend naar slikkenland
om daar te huizen
ver-laat mij onbegroet
ben ik zo onbeduidend?

voel jij mijn eenzaamheid
die tot boosheid overleeft
bijna had ik jou
aan de wilgen geknoopt
net op tijd
laat jij jou horen


©MG20150824BS

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Werd tijd dat ik dus kwam lezen hier *glimlacht*.
    Alhoewel, misschien word ik wel heel graag door jou opgeknoopt hahaha
    Prachtige poëzie weer die ik met genoegen lees. Chapeau.
    Lieve genegen groet en heel vredige zaterdag,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij dat je elke keer de extra moeite doet om hier te geraken en dan ook nog fijne feedback schrijft. Hartelijk dank voor je waardering en ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen