donderdag 1 januari 2015

Hapklaar

mijn zorgzame zwijgen
laat jou herstellen
elke keer als
je ontwaakt
ervaar je mijn bescherming

mijn oprechte woorden
dansen in jouw hart
elke keer als
jij aan mij denkt
zwier je in mijn armen

mijn gulzige liefde
ligt op je lippen
elke keer als
je adem haalt
proef je mijn stempel

mijn gretige hunkering
steelt jouw spiegelbeeld
elke keer als
jij jezelf beschouwt
zie jij mijn beeltenis

mijn vleugels van begeerte
omwikkelen jou
elke keer als
jij eenzaam bent
voel je mijn streling

mijn hele wezen
richt zich op jou
                                        - beveiligt jou, swingt met je, smaakt jou, 
                                          beziet je, omstrengelt jou-
alle keren als
jij naar mij dorst
kun jij je laven


©MG20150101BS

2 opmerkingen:


  1. Met heel veel genoegen deze heerlijkheid gelezen.
    Warme omarmende genegenheid en heel fijne vrij-dag, sunset (ingo)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ingo, jij ook een fijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen